Po dłuuugim namyśle i ja postanowiłam mieć swojego bloga - a co :)
Powolutku, ale sukcesywnie do przodu (mam nadzieję) będę prezentować
swoje prace. Z góry dziękuję wszystkim tym, którzy poświęcają swój czas
na oglądnięcie tej stronki.
Alteredart#13 - należało wykonać cosik z plastikowej karty płatniczej.
Wytyczne: praca ma być wykonana w barwach achromatycznych
(czerń, biel, odcienie szarości).

Etap 1 - wycinamy misia z kart


Etap 2 - naklejamy papier na każdą część (głowa, brzuszek, łapki)



Etap 3 - obcinamy papier równo z kartą


Etap 4 - naklejamy "futerko"


Etap 5 - łączymy elementy ze sobą


I gotowy miś do zawieszenia np. na ścianie

3 komentarze:

Bożena Bo-Art pisze...

Śliczny ten Misiaczek :) Zwrócił już moją uwagę na Scrapujących Polkach :) Naprawdę cudny!
Dziękuję za wizytę na moim blogu :)

Molly pisze...

Jak już pisałam na SP - rewelacyjny pomysł! ;))

Takaya pisze...

Już zachwycałam się nim na PS, ale co wchodzę na Twojego bloga i widzę ten miśkowy pyszczek to nie mogę wyjść z podziwu!!!Jest przefantastyczny!

PS. dziękuję za życzonka :*

Prześlij komentarz